poniedziałek, 1 kwietnia 2013

47. i Liebster Blog

Jak Wasze święta ? :) Pewnie białe :>
Zastanawiałam się czy robić zdjęcia świątecznych śniadań, ale stwierdziłam, że nie będę latać z aparatem wokół stołu. Oczywiście była biała kiełbasa, ćwikła, bigos, jajka, wędliny i warzywka...
Jutro wstawię zdjęcia ciast :D

Dziękuję DomceViole za nominacje do Liebster Blog :*


 Na początku pytania od Viole :)

1.Wielkanoc czy Boże Narodzenie. Które święta wolisz?
Zdecydowanie Boże Narodzenie :)

2.Jak wygląda u Ciebie śniadanie wielkanocne?
Dzielimy się z rodziną święconką, a potem zajadamy białe kiełbasy, bigosy, jajka.. :D

3.Jakie ciasta pieczesz/ upiekłaś?
Upiekłam sernik z glazurą owocową i bananową straciatellę + mamy serniczek :P

4.Film, który polecasz do oglądania całą rodziną?
Harry Potter :D Wszyscy uwielbiamy. 


5.Ulubiona potrawa wielkanocna?
Ciasto ! 

6.Twoje ulubione śniadanie na wytrawnie?
Hmm, tosty z ciągnącym się serem albo pizzowe naleśniki mojej babci <3

7.Czy masz jakiś produkt, który codziennie spożywasz?
Warzywa - przede wszystkim papryka.

8.Jaki kolor dominuje w wystroju Twoim  pokoju?
Mam 2 beżowe i 2 lawendowe ściany, ale ze względu na meble to raczej beż :)

9.Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
Ostatnio Kordiana - do pracy maturalnej


10.Twoje motto życiowe/ ulubiony cytat to…
Najszczęśliwsi ludzie na świecie wcale nie mają wszystkiego co najlepsze.
Oni po prostu tworzą wszystko co najlepsze z tego co mają.

11.Jakie rzeczy zawsze zabierasz ze sobą?
Telefon i portfel



Pytania od Domki :)

1. Co cenisz w ludziach.?
 Szczerość, prawdziwość

 2. Co najbardziej lubisz w lecie. ? 
Słoneczko, ciepełko i dużo wolnego czasu :D

3. Co skłoniło Cię do zaczęcia blogowania.?
Widziałam inne śniadaniowce, bardzo mi się to spodobało. Traktuję też tego bloga jako formę oswajania się z jedzeniem.

 4. Dlaczego akurat blog o takiej tematyce.?
Myślę, że odpowiedź już jest zawarta w pytaniu wyżej ;)

5. Czy jesteś ktoś kto wie o Twoim blogowaniu.?
Rodzina ;>

6. Twoja pasja.?
Kuchnia, zdecydowanie od zawsze i na zawsze :)

7. Rzecz, której najbardziej nie lubisz robić.?
Sprzątać 

 8. Osoba, którą darzę największym zaufanie to...
Mama

9. Czego się boisz.?
Mojej profesor od chemii :D Nie no, chyba samotności..


10. Co chciałabyś w sobie zmienić.?
Wiem, że chcę aby wróciła mi radość życia, żebym zmieniła swoje myślenie.

11. Ulubiona pora dnia.?
Rano :)

Dziękuję jeszcze raz :) 


A Wam życzę miłego odpoczynku w rodzinnym gronie :) I kwietniowej bitwy na śnieżki :*

5 komentarzy:

  1. Codziennie jesz paprykę? Wow! Ja niestety z rzadka, ale nie dlatego, że nie lubię, ale.. zapominam o niej:p

    Pozdrawiam zimowo:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odpowiedź na tag :*
    Czekam na ciasta, bo z opisu aż ślinka cieknie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój ulubiony cytat chyba stanie się jedym z moich ulubionych :) przemawia do mnie jakoś ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na zdjęcia ciacha ;*
    fajny ten cytat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham harrego pottera ;P

    OdpowiedzUsuń