sobota, 8 marca 2014

316. Bo czasu brak..

Jestem, żyję (jakoś) i daję znak życia :)
Nie było mnie tu z jednego powodu - braku czasu, co zawdzięczam powrotem na uczelnię :( Niby minął dopiero 1 tydzień nowego semestru, a ja mam wrażenie że mam za sobą solidny miesiąc ciężkiej pracy. I z tego co widzę, to z każdym kolejnym semestrem będzie coraz trudniej. Zaczęło się siedzenie od rana na uczelni do późnego popołudnia, a w tym np. 4 godzinne laboratorium.
Matko coraz bardziej mi się odechciewa tego studiowania :d No i ta chęć powrotu do domu... A pamiętam jak w liceum się cieszyłam, że wyjadę do innego miasta.. zdecydowanie COFAM to.
Apel do wszystkich, którzy mają w planie rozpocząć studia poza miejscem zamieszkania - Nacieszcie się domem, okolicą, swoim osiedlem, przebywajcie z rodziną, bo naprawdę za tym się cholernie tęskni. A człowiek docenia takie rzeczy zdecydowanie za późno :) !

Pewnie będę pojawiać się tu w weekendy, no chyba że pojawi się ambitniejsze śniadanie niż serek z płatkami czy jakaś bułka .. ;)

Owsianka z nasionami chia, bananem, jabłkiem, babcinym dżemem brzoskwiniowym i masłem orzechowym



No dziewczyny, dzisiaj nasz dzień. Zrelaksujcie się i zróbcie coś dla siebie :)




11 komentarzy:

  1. Świetne dodatki do owsianki, akie jakie uwielbiam! :)
    Życzę Ci powodzenia na tych studiach! dasz rade kochana :)
    Miłego świętowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NA początku zazdrościłam Ci tak długiego wolnego po sesji, a później doszłam do wniosku, że absolutnie nie chciałabym być w Twojej skórze tego 1 marca :P
    Też coś zrób dla siebie dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpocznij , masz rację człowiek wiele rzeczy docenia za późno , ale ta ciężka praca na studiach teraz mam nadzieję ze przyniesie efekty w przysłości :) Owsianka jest cudowna i wygląda na idelnie gęsta <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Owsianka <3
    Też zrób sobie dzisiaj odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tobie też dziś relaksu życzę, odpocznij od codziennego zabiegania :)
    babciny dżem wygrywa w tej owsiance! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpocznij sobie! Ten dzień trzeba się przelenić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na większości kierunków z biegiem studiów czasu jest więcej. Nie chodzi się na wszystko, człowiek nabiera wprawy w dokonywaniu wyborów między stratą czasu a efektywnością nauki w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje owsianki są zawsze bardzo pyszne i kolorowe :)
    Na pewno dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja swojego miasta nie lubię i serio chciałabym wyjechać (ale może to się zmieni?). odpocznij koniecznie i naładuj baterie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy rok jest najgorszy, drugi trochę lepszy, a trzeci luzik...tylko trzeba się spinać bo pisanie pracy itd. Głowa do góry dasz radę. Twoje śniadanko pyszne:))

    OdpowiedzUsuń