poniedziałek, 26 sierpnia 2013

164. Replay.

Dzisiaj zamierzona powtórka :) Szczerze to smakowało mi wczorajsze śniadanie, a że nie mam ochoty ostatnio na miseczkowe śniadania, możliwości kuchenne w domku też są ograniczone, zdecydowałam że z chęcią zjem jajecznicę jeszcze raz ;)

Miałam ochotę na naleśniki, ale nie chciało stać mi się przy patelni :< Kasia Ty leniu ! 

Zbożowa jajecznica smażona z cukinią i bananem podana z żółtym pomidorem, melonem, nektaryną, dżemem jagodowym i jogurtem z cynamonem




Dzisiaj idziemy na rybkę :) Kusi mnie znowu łosoś :D Ale może skuszę się na halibuta ?





15 komentarzy:

  1. też bym chciała rybę ;x
    a jajecznica pysznie wygląda :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle wszystko smaczne! :) Smacznej rybki życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie to wygląda ; ) Az miało by sie ochotę to zrobić ; )
    zapraszam też do mnie w wolnej chwili : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie to wygląda, muszę spróbować takiej jajecznicy :)
    Zjadłabym łososia! Chodzi za mną od dłuższego czasu..

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie pyszności świata *_*
    Ja chcę do Ciebie na śniadanie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjadlabym taka pieczona rybkę ^^ a ta jajecznica juz jest na mojej liście do zrobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. też by mi się w wakacje na wyjeździe nie chciało smażyć nalesników ;p
    Taka jajecznica lepsza! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. intryguje mnie taka zbożowa jajecznica! chyba będę musiała się skusić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwa dni pod rząd tak kusisz tą zbożową jajecznicą :D
    Zrób mi taką :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że ten pomidor na słodko naprawdę przypadł ci do gustu... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. najpierw biszkoptowe omleciki, a teraz jajecznica u ciebie króluje! oczywiście pyszna i bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie kusi Twoja zbożowa jajecznica :D Na kanapeczkę zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń