wtorek, 26 listopada 2013

254. Na wtorek, jaglana

Obudziłam się rano z 'tym' uczuciem w zatokach. Pojawienie się go zawsze zwiastowało, że będzie mnie rozkładać choróbsko. Pomijam fakt, że oczy odmawiały mi posłuszeństwa, same się zamykały. 
Czuję się jakby mnie przeżuto i wypluto, a jutro jeszcze będę musiała spędzić na uczelni 2 godzinki ekstra na szkoleniu z prawa <ok> . 

Przynajmniej śniadanie mi smakowało. 

Krem z kaszy jaglanej podany z prażonymi jabłkami z cynamonem




Inspiracją był przepis Klaudii na twarożkowy mus jaglany ;)


Przepis:
-5 łyżek kaszy jaglanej
- szklanka mleka
- po łyżce: płatków owsianych, otrębów, płatków jaglanych
- 1/2 jabłka
- ok. 150g serka homogenizowanego
- gruby plaster twarogu
- szczypta soli, słodzidło, ew.przyprawy (u mnie: kardamon i wanilia)

Kaszę jaglaną ugotować w szklance płynu, pod koniec dodając pokrojone jabłko, otręby i płatki. Odstawić do wystygnięcia. Kiedy kasza będzie chłodna dodać, serek, twaróg i przyprawy - wszystko zblendować. Włożyć do pojemniczka i schować do lodówki. Rano można już zajadać ;) Ja zjadłam z musem jabłkowym :)


Polecam, było pyszne :) Chociaż nie ukrywam, że z moim dzisiejszym samopoczuciem, bardziej sprawdziło by się ciepłe śniadanie ;)



9 komentarzy:

  1. Taka szarlotka w tej Twojej miseczce <3
    Obyś nie była chora ! Wracaj do formy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatoki to podłe, kapryśne i mściwe 'ustrojstwo'. Uważaj na nie!

    Śniadanie jak na choróbsko widoczne na horyzoncie to nie za zimne?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem pierwsza klasa! Po takim pysznym śniadaniu wszelkie wirusy powinny sobie odejść i zostawić Cię w spokoju :*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogło nie smakować! uwielbiam ten krem ;) jabłka tu to idealny dodatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowiej! uwielbiam takie śniadaniowe kremy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. krem na śniadanie warunkuje dobre śniadanie
    mnie też choróbsko męczy, piąteczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremu z twarożku i płatków są najlepsze na śniadanie. No i dodatki najlepiej do tego kremu pasują :)

    OdpowiedzUsuń