sobota, 29 marca 2014

320. Adekwatnie do pogody.

No czuć, że jest wiosna, no !
Słońce, dużo słońca.
I u mnie w miseczce też.

Kokosowo-bananowa* kasza jaglana z pomarańczą, jabłkiem, melonem, gorzką czekoladą z orzechami i domowym masłem orzechowym



* Kasza gotowana z wiórkami kokosowymi i bananem



Jejkuuu, jak dawno nie jadłam jaglanki... Po takiej przerwie, śniadanie było obłędne. Cudownie kremowa, bananowo słodka, intensywnie kokosowa.
A masło orzechowe w miseczkowych śniadaniach właśnie najbardziej smakuje mi z kaszą jaglaną (;





12 komentarzy:

  1. akurat masło mi z wszystkim świetnie smakuje, choć nie wątpię, że w tak pysznej jaglance najlepiej !
    słonecznego weekendu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka wypasiona miseczka!
    uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaglanka z bananem to moje ulubione połączenie, idealnie smakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno niejedzona jaglanka, w dodatku tak pysznie przyrządzona musiała smakować genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O mniam <3 genialnie skomponowane <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Słońce jest i w miseczce i za oknem! Cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędnie napakowana miseczka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosna, wiosna wkoło! Dzisiaj słoneczko tak grzeje, że aż żałowałam, że nie założyłam krótkich spodenek. :)
    A śniadanko pycha. Trochę egzotyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog, Obserwuję i zapraszam do mnie http://recipeformylife.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja jaglanka jest już w miseczce przygotowana na jutrzejsze śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń