czwartek, 28 listopada 2013

256. Kremowo. Pudding

Lubię tak wykorzystywać resztki z obiadu :)

Zauważyłam, że dokładnie tydzień temu też jadłam takie śniadanie :D Uwielbiam połączenie mlecznego ryżu i korzennego jabłka.... a przez to wszystko przewijała się nuta wanilii  :) Zgrane smaki.

Brzydka pogoda. No to słoneczko na talerzu, o!

Kremowy waniliowy pudding z ryżu przełożony plastrami banana, podany z jabłkiem duszonym w puree z dyni; mandarynka






Czwartek, rozpoczynam weekend, który zapowiada się pracowicie. Hurra :<



10 komentarzy:

  1. Pyszotka ! A jak słonecznie u Ciebie w tej miseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejna rzecz, której tak dawno u mnie nie było!

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 zdjęcie jest cudne :) Śniadanie smaczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia : ) I aż chce się walczyć z szarugą za oknem !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja dawno nie jadłam ryżu na mleku! Czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale gęsty *.* Musiał obłędnie smakować! Muszę zrobić ryżowy pudding, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też właśnie rozpoczynam pracowity weekend x[
    Ale pięknie to podałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. słodki ryż na mleku i cieplutkie jabłko duszone z cynamonem - smaki dzieciństwa - lubię do nich powracać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale gęsty! aż wzięła mnie ochota na ryż na mleku :)

    OdpowiedzUsuń